ایرانیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

درخواست سرویس مدارس

سرویس مدارس


یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین پس از ثبت نام فرزندان خود در مدارس، پیدا کردن سرویس برای حمل و نقل فرزندشان می باشد . در ابتدای سال تحصیلی، اکثر والدین این دغدغه دارند که بتوانند سرویس مناسبی را برای فرزندان خود پیدا کنند . به عبارت دیگر هر ساله با شروع سال تحصیلی، یکی از دغدغه های دانش آموزان و والدین نحوه رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه می باشد به همین دلیل بسیاری از والدین به دنبال سرویس مدارس هستند . با توجه به افزایش استفاده از سرویس مدارس توسط والدین پارسه گشت امکان استفاده از خدمات سرویس مدارس در شهر تهران را فراهم کرده است . والدینی که ساکن شهر تهران هستند می توانند با مراجعه به سایت پارسه گشت و یا تماس با شماره 02162999599  به راحتی اقدام به ثبت نام سرویس مدارس برای فرزاندان خود کنند .

 

ظرفیت سرویس مدارس چند نفر است؟


سرویس‌ مدارس عمدتاً خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و ون‌ها هستند که ظرفیت هر کدام مشخصی بوده و در کارت خودرو وسایل نقلیه، ظرفیت آن تعیین شده است . حداکثر ظرفیت برای خودروهای سواری، چهار سرنشین به جز راننده است و این ظرفیت محدود به گروه سنی نیست و باید برای دانش‌آموزان در سرویس مدارس نیز رعایت شود . با استفاده از سرویس مدارس دانش آموزان دیگر نگران دیر رسیدن به مدرسه نخواهند بود و بسیاری از دغدغه های والدین کاهش پیدا خواهد کرد . پارسه گشت با ارائه سرویس مدارس مشکلاتی مانند ترافیک و آلودگی هوا را کاهش داده است . سرویس های پارسه گشت دارای  ایمنی و کیفیت بالایی می باشد، به همین دلیل والدین می توانند فرزندان خود را به این سرویس ها بسپارند . 

 

مزایای مدارس سرویس 


استفاده از سرویس مدارس پارسه گشت مزایای زیادی دارد، راحتی در رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه ، منظم بودن رانندگان، امکان ایجاد قرار داد هفتگی ، ماهانه و سالانه برای اولیا ، امکان ارتباط با راننده، امکان بررسی راننده و نظردهی، امکان استفاده از سرویس دربستی سواری ، ون ، مینی بوس و اتوبوس و… بخشی از مزیت های سرویس مدارس پارسه گشت می باشد . در سرویس  مدارس پارسه گشت شما بدون واسطه و بدون نیاز به عقد قرار داد با مدرسه، از سرویس مدرسه بهره مند خواهید شد . استفاده از سرویس مدارس باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد . شما اولیای عزیز می‌توانید برای ثبت نام فرزندان خود در سرویس مدارس با شماره شرکت پارسه گشت 02162999599 تماس بگیرید .کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز در خصوص سرویس مدارس را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد و شما می توانید در صورت تمایل اقدام به ثبت درخواست سرویس مدارس کنید .

 

هزینه سرویس مدرسه چقدر است؟


هزینه سرویس مدارس به عوامل مختلفی مانند شرکت ارائه دهنده، مسیر، نوع وسیله نقلیه و ... بستگی دارد . در ادامه چند مورد از عوامل کلیدی که بر هزینه سرویس مدرسه تأثیر می گذارد را بیان خواهیم کرد 

1.    شرکت ارائه دهنده: شرکت های مختلفی خدمات سرویس مدرسه را ارایه می دهند که هزینه های متفاوتی را نیز دریافت می کنند . برخی از شرکت ها خدمات ارزان تری ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر خدمات گران تری ارائه می دهند.
2.    مسیر: مسیر سرویس مدرسه نیز بر هزینه آن تأثیر می گذارد. سرویس هایی که مسیرهای طولانی تری را طی می کنند، هزینه بیشتری نسبت به سرویس هایی که مسیرهای کوتاه تری را طی می کنند، دریافت می کنند.
3.    نوع وسیله نقلیه: نوع وسیله نقلیه ای که برای سرویس مدرسه استفاده می شود نیز بر هزینه آن تأثیر می گذارد. سرویس هایی که از وسایل نقلیه بزرگتر استفاده می کنند، هزینه بیشتری نسبت به سرویس هایی که از وسایل نقلیه کوچکتر استفاده می کنند، دریافت می کنند.

سایر عواملی که بر هزینه سرویس مدرسه تأثیر می گذارد، عبارتند از:


1.    تعداد دانش آموزانی که سرویس مدرسه را استفاده می کنند
2.    زمان رفت و آمد
3.    سایر خدمات ارائه شده توسط شرکت سرویس مدرسه
اگر به دنبال سرویس مدرسه هستید، بسیار مهم است که هزینه های شرکت های مختلف را مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای خود و فرزندتان انتخاب کنید . همچنین باید مطمئن شوید که شرکت انتخابی دارای سابقه ایمنی بالایی باشد و از وسایل نقلیه ایمن و مجهز استفاده می کند . شما عزیزان میتوانید تمام این موارد را در پارسه گشت پیدا کنید و با خیال راحت از خدمات ما استفاده کنید .

  • ۰۳/۰۱/۲۰
  • پارسا نظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی